
COVID-19 Jonavoje

Kontaktai

Paslaugos

DUK

Skelbimai
Asmenų skundų ir pranešimų priėmimas ir nagrinėjimas
Administracinės paslaugos pavadinimas | Asmenų skundų ir pranešimų priėmimas ir nagrinėjimas |
---|---|
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Asmenų įteikti ar atsiųsti paštu, faksu, el. paštu, pateikti naudojantis https://www.epaslaugos.lt Savivaldybės merui, jo pavaduotojui, Administracijos direktoriui, jo pavaduotojui skundai ir pranešimai priimami ir registruojami Bendrojo skyriaus Asmenų aptarnavimo patalpose Žeimių g. 13, Jonavoje, 124 kab. |
Atnaujinimo data | 2019-09-10 |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas; |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Prašymą, pranešimą, skundą. Kreiptis galima ir elektroniniu būdu, naudojantis https://www.epaslaugos.lt PRAŠYMAI, SKUNDAI PRIIMAMI Pirmadienį 800 – 1800 val. Penktadienį 800 – 1400 val. (be pietų pertraukos). Bendrojo skyriaus Klientų aptarnavimo tarnautoja Klientų aptarnavimo tarnautoja |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Bendrojo skyriaus Irena Misiūnienė |
Administracinės paslaugos vadovas |
Bendrojo skyriaus vedėja Aira Kaunietė |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
20 d. d. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama nemokamai. |
Informacinių ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą) |
Atsakymai pateikiami raštu arba elektroniniu būdu, naudojantis https://www.epaslaugos.lt Prašymo, skundo ar kito kreipimosi priėmimo faktą patvirtinančio dokumento forma |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys | Parsisiųsti |